top of page

KINDEREN EN GEESTEN !


Kinderen en Geesten

Ik heb zelf vanaf mijn geboorte de gave gehad om geesten te zien, vooral op mijn slaapkamertje. Ik woonde in een boerendorp waar ik nog geen internet had en mijn ouders dachten dat ik maar eng droomde, of zelf dingen inbeeldde, en zo dacht dat er spookjes waren.

Dit maakte mij heel erg boos en verdrietig, als juist de mensen waar jij je fijn bij voelt en die jou moeten beschermen tegen dingen die ze niet willen geloven, en zo zat ik 28 jaar later nog met dit probleem. Door mijn angst werden de problemen alleen maar groter, tot ik uiteindelijk met zwarte entiteiten letterlijk in gevecht was geraakt, tot op de dag dat ik het zo beu was, op me bed ben gaan staan en ze heb uitgedaagd om het gevecht met hen aan te gaan. Vanaf toen was mijn rust teruggekeerd en daar heb ik ff 28 jaar over gedaan. Alleen op mijn kamertje alleen met me angst, niet begrijpen wat het was en wat ik eraan kon doen. Tot er voor mij ook een Engel kwam en zijn naam was Henk Stooter, deze man is mijn engel en dat zal hij altijd blijven. Door deze vrij harde levensles die ik heb genoten ben ik klaargestoomd om zelf een engel te kunnen zijn. Ik gun een kind niet ditzelfde onbegrip, eenzaamheid en vooral de angst, die ik zelf meegemaakt heb. Daarom deel ik samen met "boven" deze wijsheid en wil de taboesfeer eruit gaan halen zodat ouders hun kinderen WEL serieus nemen, ook al is het niks, daar zijn we dan snel genoeg achter, maar praat met hen en stel ook vragen. Hieronder staan wat vragen die je kan stellen om een soort zelfonderzoek in te stellen wat er speelt bij je kinderen, dit is namelijk heel erg belangrijk!! - Ten eerste neem je kind ALTIJD serieus wat er ook aan de hand is. - Als ze het over geesten hebben of mensen die op hun kamer staan vraag dan

het volgende. - Hoeveel zijn het er? - Hoe zien ze eruit? (met kleding of zonder, man of vrouw) - Praten ze tegen je en zo ja wat zeggen ze dan? - Maken ze je bang? - Hebben ze ook namen? - Zijn het altijd deze spookjes of komen er soms ook anderen ? - Wat willen ze doen met je? - Kietelen ze je wel eens? - Maken ze je wakker in je slaap? - Wil je ze weg hebben?

Maak er vooral geen kruisverhoor van, maar probeer dit op je eigen manier

in kindertaal over te brengen naar je kind toe!

Dit zijn tot zover de belangrijkste vragen die je aan je kind kan stellen, deze zal dan ook al een beter gevoel krijgen omdat jij als ouder hen toch serieus neemt, want dat lieve mensen is een kind echt alles waard. De kids die nu geboren worden zijn nieuwetijdskinderen, dus heel erg gevoelig van het zien van spookjes en oppakken van energieën.

Maar wat vertel je tegen een kind? Hoe leg je dit fenomeen uit in kindertaal? Maak ze nooit banger dan ze al zijn, benader ze op die manier dat het niet eng is maar juist heel speciaal, want dat is het ook. Ik werk veel met kids de laatste tijd met dit probleem en zo heb ik dus een zak met heel veel kleine Bergkristal knuffelsteentjes gekocht. Als ik op een adres kom mag dat kind wat veel last ondervindt zelf een mooi steentje uitkiezen.

Het zou goed zijn als je in jouw buurt een winkel opzoekt waar ze stenen en mineralen verkopen en je kind daarmee naartoe te nemen of zelf te gaan en op zoek te gaan naar een zwarte toermalijnsteen of een bergkristal, en dan kunnen zijn zelf met hun eigen energie een steentje uitkiezen. Alleen deze actie maakt het al erg speciaal voor kids. Dan kan je gaan uitleggen dat het erg speciaal is dat je kind dit mag zien, niet iedereen kan dat zien want dan moet je wel een heel speciaal bijzonder kindje zijn. Het is dus niet eng maar heel erg mooi, maar als je niet kan slapen dan moet papa of mama even met deze spookjes praten zodat we allemaal weer lekker naar bed kunnen gaan.

Je kan dan zelf de geesten wegsturen zoals in de rubriek EHBG staat en vertel dan tegen je kind dat als het wakker wordt van iets en het steentje altijd naast hun bed ligt dat ze kunnen zeggen tegen de spookjes dat ze in het steentje terug moeten kruipen omdat IK wil slapen, dat werkt vaak ook al het beste en snel.

Maak je je kind alleen angstiger, of neem je ze niet serieus? Dan kan dit bizarre gevolgen hebben voor je gezin maar vooral voor dit kind, ze komen in een soort van isolement, thuis en op school en zitten letterlijk alleen in een Hel waar ze zelf nooit uit kunnen komen, en dat wil niemand voor zijn kind. Een klein nachtlampje op hun kamer zal vaak al een hele geruststelling zijn voor deze kleintjes omdat ze dan als ze wakker worden van iets toch een lichtpunt hebben en zo hebben zij ook het idee dat de spookjes niet zo snel op hun kamer komen. En ook een knuffel of een beertje bij hun in bed zal hun het idee geven dat ze een stuk veiligheid bij zich hebben; alle beetjes helpen! Liefs Mystica

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page