top of page
Featured Posts

ASTRALE REIZEN !

Geschreven door Mystica

zaterdag, 17 september 2011 11:53

De mensheid is bekend met het fenomeen "dromen", maar een droom is vaak niet zomaar een droom. Een mens treedt minimaal eens per nacht met de ziel uit het lichaam, wij reizen met onze ziel op deze manier de hele wereld rond, en we komen op plaatsen waar we anders nooit heen zouden gaan. Dit noemen wij geen dromen, maar astraal reizen.

11123-850x563-Astral_Projection_2.jpg

Astrale Reizen

Wij mensen weten vaak niet beter dan dat wij aan het dromen zijn als we slapen, maar er gebeurt veel meer in de tijd dat onze lichaam en geest in ontspanning en in de rust terecht komt. Een mens treedt minimaal eens per nacht uit zijn lichaam. Ons lichaam blijft lekker op bed liggen maar onze kern gaat op pad. Je kan in vreemde situaties of werelden terecht komen, en je bent je er van bewust dat jij op dat moment op die plek bent. Veel mensen worden toch weer wakker na deze "uittreding" met het idee dat ze gedroomd hebben, vaak is het veel meer dan dat. Ik wil jullie bewuster maken van het feit dat er veel meer aan de hand is als wij "slapen" hoe je hiermee kan omgaan en wat je kan doen om te testen of je droomt, of dat je astraal aan het reizen bent.

Astraal reizen is niets bijzonders, de mensheid heeft al zolang deze bestaat te maken met het astraal reizen. Maar omdat wij er ons niet echt van bewust zijn dat het meer is dan een droom, beseffen wij ook niet wat er zich allemaal kan afspelen en wat wij allemaal met deze informatie kunnen doen die wij meekrijgen op een astrale reis. De kern van ons bestaan is de ziel en wij hebben geen lichaam nodig om ons te verplaatsen, wij zijn dan een soort van "geesten" die zich overal in dit Universum kunnen verplaatsen. Er zijn hier geen grenzen aan verbonden, het is grenzeloos reizen zonder paspoort of tol te betalen, wij kunnen dingen gaan zien en beleven die wij in ons normale leven nooit mee zouden maken.

Alles is energie en wij zijn een energie in "Het Al". Daarom is het voor de mens heel makkelijk om zich als energie te verplaatsen in het AL wat energie is. Zonder lichaam gaat dat natuurlijk veel soepeler, je hebt geen lichaam die je mee moet slepen en we vliegen letterlijk naar de maan als wij daar op dat moment moeten of willen zijn. In de energie die om ons heen is, en zo ook in ons Universum liggen tijdlijnen, trillingen, levens, vorige levens, gebeurtenissen, het heden en het verleden allemaal opgeslagen in deze universele energie. Zo kunnen wij dus met onze ziel reizen door deze tijdlijnen, levens en energieën en zo dus een kijkje nemen in de toekomst of ons verleden. Maar we kunnen ook bij mensen op bezoek gaan die misschien wel aan de andere kant van de wereld wonen, of bij je vriend(in) in bed kruipen die je zo erg mist.

Hoe dan ook is astraal reizen zonder grenzen en wij hebben hierin alle mogelijkheden die zich ver buiten onze aardse werkelijkheid bevinden. We kunnen het gaan hebben over de REM slaap en andere slaap fases maar die zijn voor mij hier niet van toepassing omdat ik het Droom Fenomeen niet in verband wil brengen met deze theorie, want een droom is voor de mensen "maar een droom"en dit is zoveel meer dan dat. Omdat ik veel astrale ervaringen en voorspellingen heb die elke keer weer werkelijkheid worden ben ik de theorie gaan zoeken achter dit gebeuren en mezelf gaan verdiepen in de ervaringen die ik hierin gehad heb. Wij kunnen ons beseffen dat wij astraal op reis zijn namelijk en daar kunnen wij ook gebruik van maken om voor jezelf te bevestigen dat je inderdaad astraal op reis bent door deze reis te triggeren !

Hoe je kan Triggeren !

Met triggeren bedoel ik "het ter plekke uitzoeken in je "droom"of het een droom is of een astrale reis". Er is namelijk een goed verschil te merken of je nu droomt of op reis bent. Dat is namelijk erg belangrijk om te weten, vooral als je iemand bent die aardse voorspellingen moet doorgeven aan de mensheid, kan je niet zomaar klakkeloos denken dat alles ineens een voorspelling of astrale reis is, het kan namelijk ook een angst zijn uit het verleden of iets wat jij zelf moet verwerken. Het kan zelfs een gebeurtenis zijn uit een vorig leven die je weer beleeft. Hoe dan ook zijn er veel mogelijkheden omtrent dit begrip en toch ben ik erachter gekomen hoe wij dit kunnen controleren voor onszelf.

Het belangrijkste is dat je weet dat je op dat moment ergens bent, gewoon als jezelf, de persoon die je op aards niveau ook bent. Besef dat je dat kan weten op het moment dat ja aan het slapen bent op reis kan zijn. En als je dit al in je achterhoofd hebt als je gaat slapen, ben je er eerder van bewust dat je dingen kan gaan ontdekken en uitzoeken op deze astrale reis. Ik word meegenomen naar plaatsen, planeten, boven of ondergronds ik kan het zo gek niet bedenken of ik heb het al mogen zien. En dat gaat ver buiten mijn eigen werkelijkheid en ik weet dat er veel mogelijk is. Toch is het belangrijk dat je er nuchter in staat en overal voor open staat, zonder oordeel en vooral zonder angst. Want als ik angst zou tonen op een astrale reis dan is het "Bye Bye Mystica" dit was voor jou de laatste keer.

Maar deze Mystica laat zich zomaar niet iets wijsmaken door wie dan ook in dit Universum, ben een lui en vooral lastig en sceptisch medium waar ze Universeel ook echt moe van worden soms, maar deze nuchterheid is nodig om de werkelijkheid te kunnen onderscheiden van de illusie of een eigen probleem of verwerking. Hierdoor moet ik minimaal 3x bevestiging krijgen over alles wat er gebeurt om zo tot een goed en zuiver oordeel te komen voor ik ook maar iets de wereld in kan en mag brengen. Maar omdat ik nu het fijne weet van deze Astrale reizen is het nu de tijd om dit de wereld in te gooien, want je hoeft geen medium te zijn om dit te ervaren, ieder mens heeft hier mee te maken en je kan er pas mee werken als je weet HOE en dat is wat ik jullie hier mee wil geven.

Ik kom op vreemde plaatsen, en ben daar altijd sceptisch. Als ik bij een groep Lichtmeesters uitkom die staan te vergaderen denk ik eerst nog....Damn het lijkt wel een sekte !....Maar doordat ik geen angst heb blijf ik staan en wil ik overal het fijne van weten. Doordat je geen angst toont zal je ook gaan merken dat je dieper kan kijken in jou astrale reis. Het is namelijk zo dat je in deze astrale reis niet geraakt kan worden, je lichaam is immers thuis en je wordt erg goed beschermd door je engelen of gidsen, daarnaast zal je altijd veilig terugkeren naar je lichaam want je zit met een soort `navelstreng`verbonden met jou lichaam die nog in dat warme bedje ligt.

Ben altijd bewust van het feit dat je beschermd bent en gewoon weer naar huis kan, als je angst hebt zal je meteen weer terugkeren naar je warme bedje en waarschijnlijk ook heel even wakker worden. Je hebt dan altijd een `glimp`op kunnen vangen van jou astrale reis, je zal dit ook beseffen en ook je gevoel zal anders voelen dan als je gedroomd hebt. Maar zodra jij weet dat je op reis bent, en de angst laat varen, zal je merken dat je controle kan krijgen over deze reis. Jij bepaald zelf waar je In wil kijken of juist niet, of je meegaat met de mensen die je mee willen nemen en of je nog dieper in wil gaan op een gesprek of een kijkje wil nemen in een gebouw waar je in staat. Dus het wil niet zeggen dat jij de controle uit handen geeft aan iemand die je op dat moment ergens mee heen wil nemen, je bent hierin vrij om te gaan en staan waar je wil en je hoeft jezelf nooit uit handen te nemen. Mocht je dus ineens beseffen dat je op reis bent en dat je op een plek terecht komt waar jij helemaal niet wil zijn, geef dit dan aan, dat zorgt dat je de controle terug neemt over jou reisje. Die controle heeft iedereen als je maar weet dat je die kan gebruiken en dat weten veel mensen niet.

Het zogenaamde `Triggeren`heb ik zelf maar verzonnen....en het werkt ! Het is voor mij namelijk soms erg verwarrend waar ik weer terecht ga komen in een astrale reis en ik heb graag de controle over mijn ervaringen en reizen en het contact met andere werelden. Dat is 1 van de sterkste en belangrijkste eigenschappen van een Mystica en dat is net even wat anders dan hoe een medium werkt. Om als Mystica te overleven in deze rare Mystica wereld zul je jezelf toch dingen moeten aanleren om achter de feiten te komen van ervaringen om hier de controle over te krijgen.

Het triggeren is voor mij een `weten dat ik niet droom`trucje. Dit is erg belangrijk om te weten dat ze je niet lopen te fucken daar in het Universum want daar heb je niets aan. Als ik aan het slapen ben en ik kom weer is op een vreemde plek of bij rare mensen dan kijk ik het altijd even aan om de omgeving en de situatie te bekijken. Dit is alvast om een indruk te krijgen van waar we terecht gekomen zijn. Je kan jezelf in een astrale reis ook vragen stellen en daarna opzoek gaan. Kijk altijd even om je heen om uit te zoeken of het wel aards is waar je bent (het is namelijk mogelijk om op een andere planeet te zijn of mee te reizen in een UFO). Dat kan je simpel herkennen door om je heen te kijken als je op een plek terecht komt in deze reis. Zie je onherkenbare dingen die je op aards niveau nog nooit gezien hebt dan kan het dus zijn dat je meegenomen bent naar een andere wereld of bestaan. Zolang je geen angst hebt over wat je ziet en beseft dat je veilig bent kun je verder kijken in de wereld waar je op dat moment bent. Dit kan je doen door dit te beseffen en gewoon te proberen als je weer is op reis bent...eerst zien dan geloven en dat pas als je er mee werkt en ziet dat het idd kan.

Als ik ergens in het Universum terecht kom bij wie of wat dan ook dan is dat allemaal wel leuk en aardig maar dan wil ik overal het fijne van weten. Ik kijk eerst even toe en dan ga ik erg bijdehand en aards doen tegen degene die mijn reisleider is op dat moment. Ik merk namelijk wel vaak dat ik een bepaald mens of wezen bij mij heb die op dat moment mijn `reisleider `is en omdat ik een lastig medium ben maak ik het ook hun niet makkelijk. Ik laat heel even de boel de boel en laat hun altijd even het woord doen mochten zij daar behoefte aan hebben....en dan ! Dan kom ik met een hele eigenlijk domme aardse vraag....waar deze zogenaamde reisleiders eigenlijk helemaal niets mee kunnen dan mij alleen erg vreemd aankijken.....Het zijn meestal vragen waarvan ik weet dat het onzin is, ik zit vol humor op aards niveau dus ook Universeel ben ik de leukste thuis. Omdat ik op dat moment een onzinnige vraag stel, weet ik ok ik ben hier met mijn ziel, dat weet ik omdat ik met mezelf afgesproken heb als ik slaap en ik kom ergens uit dan ga ik rare vragen stellen die nergens over gaan en grappig zijn waar elke wezen of mens perplex van zal staan. Omdat ik dat met mijzelf afgesproken heb en weet dat ik ergens anders ben, geen angst heb, weet dat ik terug kom en dat me niets kan overkomen ben ik in staat om alles naar me eigen willetje te sturen, daar zijn ze Universeel nooit zo blij mee, ze vinden me aardig lastig op dat gebied maar ik laat me niet zomaar iets wijsmaken of meenemen naar LalaLand want ik heb een stuk verantwoording af te leggen aan de mensen in de artikelen die ik schrijf en dat zal zo zuiver mogelijk moeten zijn op alle gebieden ook al is het ver buiten de menselijke werkelijkheid ik moet ten aller tijde nuchter blijven in alle opzichten en dat ben ik dus ook.

Ik schrijf mijn artikelen ook zo nuchter mogelijk en dit artikel is erg persoonlijk en toch best vreemd om aan de mensheid uit te leggen. Toch moet het, juist nu verteld worden. Ze trekken me de hele week al aan me mouw dat ik dit moet gaan schrijven ook al klinkt alles erg vreemd, het heeft ook te maken met de verandering op aarde. Jullie zullen meer ervaringen gaan krijgen met dit fenomeen en daarom is het handig om te weten wat je ermee kan doen en hoe je dit onder controle kan hebben en ook wat je ermee moet. Een astrale reis kan of heel erg persoonlijk zijn, of juist een ver van je bed show, maar dat is voor iedereen weer anders. Je weet wel waar je geweest bent in geur en kleur, maar de controle die je in deze reis hebt is groter dan die je hebt in een droom, ik vind het toch een wereld van verschil, en toch heeft het met elkaar te maken, nu is een droom op aarde altijd maar een droom, en een astrale reis is weer te zweverig....jullie weten gewoon niet wat jullie willen maar dat staat los van het feit dat wij allemaal Astraal Reizen.

Mocht je interesse hebben in deze mogelijkheid van reizen, geef dat dan aan, ze zullen hier gehoor aan geven, wij communiceren namelijk met onze gedachten met het Universum en ook deze `wens`kan werkelijkheid worden als je er maar voor open staat en bewust in kan gaan, kun je er veel meer uithalen dan wij mensen denken. Het is ook geen soort van geloof of iets wat je alleen kan beleven als je spiritueel actief bent....blabla...! Als mens slaap je nu eenmaal en dat is alles wat je moet doen om dit bewuster te ervaren.

Het is dus ook mogelijk om astraal te reizen naar familie of bekenden, het scheelt een hoop benzine kosten en je hoeft geen hotel te boeken. het kan zelfs zo zijn dat de mensen waar jij op bezoek gaat in je slaap jou kunnen horen in hun huis of omgeving. Wij zijn namelijk in staat om geluid te produceren in onze astrale reis. Mocht je bijvoorbeeld een voorwerp laten vallen of de trap op lopen dan is het mogelijk dat je toch een geluid maakt in het huis van degene waar jij je op dat moment bevind. Dit komt omdat je gebruik maakt van een materie in een energie waar zich door middel van bepaalde trillingen in dat energie niveau toch een geluid kan produceren. Okay dan.....dat is een ingewikkelde theorie waar ik uitvoerig na veel testen en bedenken hoe dit mogelijk is achter gekomen ben. Dit zal heus wel ergens wetenschappelijk verklaard kunnen worden maar dat is niet mijn ding, ik hou het graag simpel, nuchter en op zn Mystica´s maar dit wil dus ook zeggen dat het niet vreemd is dat een geest geluid kan maken in een huis, wij zijn namelijk in een astrale reis zelf ook alleen de geest van ons bestaan en produceren dus ook geluid. Als je nog steeds in de ontkenning zit van het bestaan van Geesten dan ontken je dus ook je eigen bestaan....en dat is een feit.

Hoe dan ook is Astraal reizen een apart fenomeen in ons bestaan en wij kunnen er veel door ontdekken en ook gaan zien. Het is een feit dus geen taboe of zweverig gezever of New Age gedachten, het is een feit in ons bestaan en ik zeg altijd maar zo dat het fijn is dat je weet dat het er is en dat je weet waarvoor het is en wat je ermee kan doen. Angst voor het onbekende is iets misschien iets uit de jaren 50 maar in deze tijd zullen jullie meer kennis gaan krijgen van al het zogenaamde onbekende, het is juist de bedoeling dat het onbekende ons bekend wordt en dat wij hiermee aan de slag gaan, zij houden dit niet zomaar onbekend voor ons....achter elk verhaal wat voor ons Onbekend is of vreemd zit veel meer informatie en menselijke krachten dan jullie denken, ik zou zeggen ga er is naar op zoek en er zal een wereld voor je open gaan.Ik wil je het advies meegeven als je een `dromer`bent die veel vreemde ervaringen heeft in zijn slaap, schrijf alles op in geur en kleur, met gevoel en beleving, omschrijf de omgeving, de kleuren, en soms zelfs de teksten die je te lezen krijgt, niets is onmogelijk in ons astrale bestaan, en niets is gek of vreemd in deze reis dat mag je nooit vergeten. Pas als je bevestiging krijgt op jou ervaring zal je er steeds meer in gaan geloven en er mee aan het werk gaan.

Ik wens iedereen een Goede Reis !

Liefs Mystica

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page