top of page
Featured Posts

Opschoning van de Aarde, het Universum, Dimensies en Energielagen.


Opschoning van de Aarde en het Universum Op zondag 20 December 2015 vroeg in de avond was ik getuige van een magisch schouwspel der Universum. Een ongelofelijk mooie gebeurtenis die ik (en mijn partner) mochten waarnemen waardoor onze energie enorm gestegen is en wij de hoop van verbetering op aarde weer een beetje terug gekregen hebben. Er zijn boodschappen afgegeven om de kern van dit alles als aanreiking voor de mensheid door te mogen geven in de moeilijkste tijd van het jaar. Dit kerstkado zal veel mensen goed doen en wij schrijven dit artikel vanuit de bron die jullie deze boodschap mee wil geven. We beginnen met het persoonlijke deel van dit verhaal en de ervaring van het waarnemen van dit unieke schouwspel wat gedeeld moet worden. De waarneming Op zondag 20 december (blijkbaar 1 dag voordat de nieuwe maan er is) kwam er een blauwe energie door de muren het huis binnen. Het manifesteerde zich meteen in de slaapkamer waar het de muur totaal overnam. Van 3d visie naar 5d of misschien wel de 8e dimensie want zij lieten me door muren heen kijken en de laag van het verven was er helemaal af. Het pure steen bleef over en dat is blijkbaar de ideale laag om dit schouwspel neer te zetten. Geen idee waar de muren hier van gemaakt zijn maar het had wel degelijk een betekenis waarom de verf eraf werd gehaald. Zij kunnen deze uiting beter vertonen op puur steen of kalksteen en dat geleidt de energie beter door. De muur werd "heel" gemaakt en alle elementen van spiegels en andere objecten vielen weg. Het was een groot wit vlak wat langzaam uiteen viel in kleine blokken die een opening maakte waarin een mooi groot licht geschenen kwam. Alles was ook omringt met neon blauwe kleuren die als orbs over alle mogelijke dingen in huis zich vastkleeft. Het was duidelijk dat elke klein onderdeel in dit huis en ver daarbuiten een speciale "reiniging" kreeg waarin helemaal niets vergeten werd. Dit hield even aan en opeens zag ik kleine mini piramide's tevoorschijn komen die heel erg vredig allemaal op dezelfde manier hun weg vonden naar dat licht. Het was een proces waarin je vrede voelde en zonder twijfel wist ik dat deze schattige GOUDEN mini piramides volzaten met overtollige energie die zij van de aarde meegenomen hadden en dit zorgvuldig naar het licht brachten. Alle mogelijke aardse bevuiling qua energie uitstoot, van de mens,dier,natuur,computer en wifi straling,foute statische golven, zelf objecten in huis die energie opslaan werden aangepakt en op de meest mooie, schattige manier weggebracht naar dit licht. Het was alsof ik zweefde tussen een wereld waar niets was alleen maar verbetering en mocht dit magische schouwspel daarom ook in zijn totaliteit ervaren. Hoe langzaam en hoe synchroon deze piramides het licht bereikte was een meesterwerk en deze energie zat zo vast ingekapseld in deze kleine piramides zij konden nooit hun weg meer terug vinden. Dat ze goud zijn zal het feit zijn dat goud de sterkste energie is om mee te werken ook qua bescherming en opruimen zoals we dat kennen van de Egyptenaren.

Voorbeeld gemaakt in opdracht van de lichtmeesters

De muur begon zachtjes weer te sluiten en werd netjes weer in oude staat gebracht met spiegel en alle elementen van dien. Met mijn mond nog open lag ik verbaasd te kijken wat er nu toch gebeurt was. Ik moest uit bed en naar de kamer toe werd gezegd. In de huiskamer aangekomen zag ik meteen energieën voorbij schieten wit en oranje kleuren. Maar er liep een entiteit door mij heen die zwaarder was dan hij mocht zijn in mijn omgeving en toen werd ik eraan herinnert dat door deze massale opschoning of transformatie alle wegen (grenzen) van het universum open lagen om samen te kunnen werken. Dat betekend dus ook dat de lagen van de lagere energie openstaan en soms er een opening is voor een entiteit om te ontsnappen uit de wereld waar zij in vast zitten. Deze kwam dus even zonder pardon door mij heengelopen en meteen wist ik wat ik moest doen. Samenwerken met de energie die op dat moment in mijn huis aanwezig was. Toen deze geest door mij heen liep, keek ik achterom waar hij heen wilde gaan. En zag daar meteen een poort open gaan in de hoek van mijn kamer. Het was alsof de uitverkoop was begonnen bij de Bijenkorf. Zielen stonden te dringen om vooraan te staan en meteen gebruik te maken van mijn krachten om zo verder te kunnen te gaan naar het licht. De donkere entiteit dacht daar even gebruik van te maken en wilde oversteken via de poorten die zich openbaarde. Meteen reageerde ik op alles wat er kwam. Deze poort meteen afgesloten, deze zwarte entiteit weggebracht en vanaf dat moment wist ik dat ik midden in een missie zat om te helpen in dit proces. Ik ben een Mystica, maar heel nuchter en ik geloof echt niet in al het bestaan van al die wezens waar al die mensen in geloven. Elfjes, kabouters, aardmannetjes en die wezens is voor mij gewoon een gezellig sprookjesverhaal waar wel veel liefde in omgaat maar niet aan mij besteed is. Tot de afgelopen dagen. Nu ik midden in dit spel was gezet maakte ik kennis met alle hulptroepen die zich eigenlijk inzetten om dit voor iedereen op aarde waar te kunnen maken. Nadat ik de poort gesloten had kwamen er engelen rond mijn tafel staan en dat waren er enorm veel. Daarna verschenen de lichtmeesters achter hun ook allemaal in een rij voor de poort die net gesloten was.

Toen kwamen de andere wezens te voorschijn. Aliens die heel erg veel samenwerken met engelen en lichtmeesters, en dan idd die kleine kabouters,elfjes,aardmannetjes en zelfs het dierenrijk was open om hieraan mee te werken. Het was serieus 1 grote chaos alles liep door elkaar heen om zo snel mogelijk hun taak te volbrengen en ik stond eigenlijk middenin een bizar ritueel waarvan het voelde alsof ik de akela was en de orde moest bewaren maar ook zeker de poorten moest bewaken want niet alleen op aards niveau, maar ook universeel braken de slechte energieën los. Aliens die zich voordeden als "goed" wilde binnenkomen en omdat er al binnen waren leek het allemaal ok. Ik mocht zijn gezicht niet zien en meteen voelde de energie veel lager dan het onbegrensde liefde gevoel wat een wezen van een planeet met zich mee kan dragen. Ook daar zitten valse bronnen met vals licht die in chaos gebruik maken om elders te komen zoals wij dat nu dit ook LETTERLIJK op de aarde zien gebeuren, alleen de mensheid ziet er het kwaad niet van in omdat ze kijken met de ogen (naar tv) luisteren met de oren (naar alle media en medemens) en niet meer leven vanuit het gevoel. Ook deze moest ik zo snel mogelijk uit deze kring van chaos verwijderen en terug zetten waar hij moest zijn. Even zat ik weer op de bank om me heen te kijken en voelde me voor het eerste echt een soort van Poortwachter of een scheidsrechter op een veld waar liefde en haat, goed en kwaad zich in een rap tempo manifesteerde. Ineens brokkelde heel mijn interieur uit elkaar. De bank, stoelen, dressoir alles vaagde weg en toen kreeg ik de vraag. Ben je nou nog gelukkig? Waar ik mijn hondenkind en partner nog zag staan. Jazeker ben ik dat antwoordde ik en ben dankbaar voor alles wat ik heb en mag hebben. Zo zit ik gewoon in elkaar ik geniet van de kleine dingen en sta los van een materie. Dan is het goed werd er gezegd, zij reinigde al mijn spullen en alles kwam weer netjes heelhuids terug. Toen waren de ramen aan de beurt en dat was zeker het werk van een andere planeet. Aangezien het materiaal wat er gebruikt werd en de informatie die meteen aan mij werd doorgespeeld wist ik dat dit de (op zn aards uitgesproken) Alien energie was die mijn huis in een extra laag bescherming ging zetten. De ramen werden bekleedt met transparant gekleurde velletjes. Mijn nuchtere kijk op dingen ziet het gebeuren en denkt dan, God het lijkt wel of ze een pak bladerdeeg open hebben getrokken de transparant versie. Ze plakte het als een soort post-it blaadjes op mijn raam en meteen zei ik, ok dit is dus extra bescherming helemaal goed. Ook tegen de weersomstandigheden werd er gezegd. Ik heb nu denk ik kogelvrij glas erin of zo. Ik accepteerde dit bladerdeeg op mijn raam en heel even werd het er weer vanaf gehaald ik zeg ho ho ho is ff het is wel goed zo maar door het precieze vakwerk van dit intelligent wezen moest het in perfecte naast elkaar gelegd worden en omdat er 1 plakje scheef lag moest het opnieuw. Toen mijn raam was beplakt zag ik dat het 1 geheel werd en verzegeld werd als een nieuwe uitermate krachtige beschermingslaag waar ik wel weer even mee vooruit kon. Wow ik was super dankbaar dat ze dit voor ons gedaan hadden en had er weer helemaal zin in ineens.

Ben al een jaar op non actief qua dit alles betreft omdat mijn gezondheid het niet zo goed met mij voor heeft. Ik roep niks op, maak geen contact en amper gebruik van deze gave en bronnen omdat ik echt ook heel aards ben en het zelf irritant vind als mensen de hele tijd vragen komen stellen over alles. Als je zo niet bent maak je er ook geen gebruik van bij de bronnen waar jij je hulp kan vinden. Dit was dus weer het teken dat ik meer daar moet gaan vertoeven en dat mijn naam van de website "The Universal Society" live in mijn huiskamer te zien was. De Universele samenwerking met al wat er is... nu wist ik waarom ik die naam moest nemen en nu weet ik ook dat ik een soort van Poortwachter ben die hierin mag assisteren. Het werd rustiger en ik kon weer plaats nemen in mijn slaapkamer waar ik eigenlijk wel weer gewoon wilde gaan slapen en zo. Nee dat gingen we dus niet doen. Ik loop de slaapkamer op en in de hoek brak er weer een poort open. Dringende zielen, roepen en schreeuwen om hulp maar echt 1000den in de chaos waar ikhelemaal geen tijd voor heb om die even snel te helpen. De poort meteen gesloten en als je denkt dat de muren geen ogen hebben dan kan ik je vertellen dat van de duistere kant de zielen via het beton naar binnen wilde komen. Handen en gezichten wrongen zich door de muren heen die overigens net als poort was geopend om de piramides weg te begeleiden en dus eigenlijk al "heilig" waren door het gebruik van... zij kwamen er niet doorheen. Toen kwam het besef dat ik steeds allemaal vage geluiden erbij hoorde, sirene's., mensen die ander talen spraken, geluiden uit steden die je hier nooit zou horen. Die elementen kwamen dus ook mee met al die energie lagen en zielen. Geluiden (energie trillingen) die opgevangen waren in andere dimensies en levens die nog stukjes bij hadden en zich met de energie mijn huis binnenkwamen.

Het zou zomaar kunnen zijn dat er een ziel stond die net overleden was in een ziekenwagen. Zijn lichaam lag nog in de ziekenwagen en zijn ziel was al overgegaan, deze indrukken en geluiden neemt hij dan nog mee in zijn energie en meldt zich bij de poort. Daardoor kan iemand die badstemmen opneemt (evp) deze geluiden opnemen op een bandje omdat deze meegenomen worden in hun energie. Je kan het zien als het slaan van een triangel. De trilling houdt langer aan en je kan deze voelen door de vibraties waardoor het geluid zich kan manifesteren. Dat dus. Om een lang verhaal zo kort mogelijk te houden was ik eindelijk in slaap gevallen en de volgende dag dacht ik wel het is voorbij en de rust ermee. Ik stond in de douche en keek naar de muur in de gang. Het leek wel kabbelend water waar ik inkeek en ook leek het alsof het een reflectie was van mezelf. Maar nee ik keek gewoon bij iemand zijn huiskamer in. Er zat iemand op de bank, met links een tv en zelfs een kerstboom ik kende deze persoon helemaal niet. Hierin werd mij dus duidelijk dat de visioenen sterker gaan worden bij de mensheid en ons "zicht" zodanig is verbeterd dat wij deel kunnen uitmaken van hogere dimensies. Van 3d naar 5d en daar voorbij.

Mijn partner is nog niet zo heel ver in de ontwikkeling van deze gave, maar ook zij kon gelukkig dit schouwspel met mij beleven. Alleen op het moment dat de mini piramides die energie wegvaagde werd zij in een beschermd "hokje"geplaatst waar zij andere waarnemingen kreeg dan ik. Dan ben je nog niet zover om dit te ervaren en mag je dit nog niet zien. Het blijkt te zijn dat meer mensen dit zo ervaren hebben en ook zo te zijn dat iedereen dezelfde visioenen krijgt. Daarom heb ik een tekening moeten maken in Photoshop en verder nog niets opgezocht over dit onderwerp wat ik na dit schrijven zeker wel ga doen. Ik hoop deze tekening ergens terug te vinden bij iemand op deze planeet die dit schouwspel ook zo mocht ervaren want dit is mega speciaal om mee te mogen maken en voel me er eerlijk gezegd echt helemaal fijn bij allemaal. Angst heb ik niet ik ben via de keiharde weg getraind om alles aan te gaan en mee samen te werken met alles wat het universum te bieden heeft. Zelfs mijn ongeloof van de sprookjeswezens, natuurwezens dus is voor eens en altijd duidelijk.

Een tinkelbell of peter pan alles kan blijkbaar in ons Universum en weet dat deze samenwerken om PLANEET AARDE TE HELPEN. Wie nog steeds denkt dat andere wezens deze vol ego planeet wil overnemen moet echt wakker worden wie wil deze planeet nou beheren ? Als ze mij mee zouden nemen naar een ander bestaan zou ik er meteen voor tekenen want de liefde, de pure liefde en universele samenwerking die ik heb mogen aanschouwen is zo magisch en ongekend mooi, daar zou de hele mensheid nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Zij hebben een boodschap voor iedereen op aarde en zal deze hieronder weergeven vanuit hun bron gesproken zodat zij via mij jullie de boodschap kunnen aanreiken. Neem deze boodschap mee in het nieuwe jaar wat bijzonder heftig zal zijn. Voor de oudere zielen onder ons zal dit nog heftiger zijn maar het feit dat deze universele samenwerkers alles hebben schoongemaakt maakt voor ons de weg beter vrij om meer in de hoogste energie te vertoeven en wetend dat we niet alleen zijn. Deze boodschap is voor jullie !

Wij zijn hier gekomen in de donkerste tijd van het jaar waar de maan een nieuw begin zou maken. Zoals jullie weten is dit op aarde de moeilijkste, meest emotionele tijd van het jaar en de gebeurtenissen brengen wanhoop,angst en onvrede met zich mee. Wij zijn hier om over de aarde te waken en het was tijd om de wereld te verlichten in samenwerking met alle dimensies en wezens uit ons universum. In tijden van nood, verversing en verhoging van de energie in ons Universum en de planeet aarde werken wij samen met alle lagen van energie omdat samenwerking voor alle wezens die er bestaan een positieve invloed zal hebben op al wat is. Al wat is wil zeggen dat alle lagen van energie, alle dimensies, samengevoegd worden en de grenzen worden opengesteld zodat iedereen in dezelfde energielaag kan werken aan een betere energie op aarde en dit universum. Wij waken over jullie en weten wat voor energie jullie uitstoten als een soort wifi kanaal naar de kosmos. Wij vergaderen over jullie bestaan maar ook over de fouten die jullie maken. Keer op keer bemoeien wij ons met jullie planeet om te zorgen dat niet alleen de planeet maar ook ons Universum "schoon" blijft. De straling die jullie objecten afgeven tasten ons bestaan aan in al zijn vormen. De energie in ons Universum wordt ontregeld en de dimensies vloeien soms in elkaar over waardoor het kan botsen en dat geeft wrijving en dat merken jullie aan de bizarre weersomstandigheden. Wij willen iedereen meegeven dat "alles wat je aandacht geeft groeit". Kijk naar een plant, een mens of dier. Alles wat een ziel heeft op welke manier ook of zich kan manifesteren tot groter (dus ook een energie) zal groeien als je daar aandacht aan besteedt.

Jullie moeten stoppen aandacht te besteden aan die negatieve energie die over aarde heengaat. Deze zuivering moest plaats vinden om jullie enige verlichting te brengen zodat jullie 2016 mentaal aan kunnen gaan met alle problemen van dien.

Deze Universele samenwerken is ook een eis naar de mensheid toe. Wij knappen veel op maar verwachten enige medewerking vanuit de mensheid. De lichtwerkers die al hoger in de energie vertoeven moeten zich bezig gaan houden met de negatieve energie om zetten in liefde en positiviteit. Het individuele begeleidingsproces van de mens gaan loslaten en gaan werken met de massa. Het feit dat "al wat je aandacht geeft groeit" willen wij meegeven in alles wat er is. Daarbij bedoelen wij dus ook ziektes. Daar wordt teveel aandacht aan besteedt en mensen zijn alleen nog maar bezig met hun ziekte. Al wat je aandacht geeft groeit. Neem dit bericht van ons aan en sla dit op in je systeem. Neem dit mee in je achterhoofd en zodra er een negatief voorbeeld zich aandoet zeg dan tegen jezelf "alles wat je aandacht geeft groeit". Hiermee bestrijdt je deze energie uit je aura en neem je dit niet meer aan. Dan zet je dit om in liefde en zo kunnen lichtwerkers over de hele wereld nu gaan samenwerken met al wat is... in dit Universum. De Hathors zullen jullie bijstaan en oude Egyptische figuren, beelden en teksten kunnen zich openbaren in alle delen van de wereld. Graancircels, visioenen en blijvende tekens geven aan dat deze doelen geholpen moeten worden om de energie te verhogen. In het Universum werken wij altijd samen aan een beter bestaan en aan deze massa groepering hebben wij geen naam gegeven. Wij zijn individueel ook allemaal anders maar dragen de haat, afgunst, luiheid en egoïsme wat jullie op aarde kennen niet met ons mee. Wij oordelen niet over iemands bestaan dat is het pad wat zij moeten bewandelen. Wij werken voor de gehele mensheid en maken geen onderscheidt in ras of gedrag. Wij staan los van een "geloof of ritueel". Wij zijn een voorbeeld van liefde die wij willen uitdragen aan de aarde, maar ook een bescherming en tevens een leerschool om de mensheid hun "krachten' weer terug te geven die zij door de eeuwen heen zijn vergeten omdat zij bespeelt worden door informatieloze berichten van de media wat jullie de wijsheid zal afnemen. De samenwerking met deze bronnen moeten worden versterkt en laat dit een opening zijn om alle lichtwerkers echt aan het werk te zetten om dit licht wereldwijd op aard niveau te verbeteren en wij kunnen dit niet alleen. Een groot deel is opgeschoond en dan bedoelen wij het valse licht, de vervuilde energie zoals de nucleaire en elektromagnetische stralingen, maar ook het doden van bacteriën hebben wij opgeschoond maar dit zal snel weer vervuild worden door de verblinding van de mensheid.

Wij roepen alle lichtwerkers op om elke dag astrale healing te geven aan dit Universum waar wij allemaal mee te maken hebben en ons bestaan voor te zetten moeten wij hier iets aan gaan doen. Alles wat je aandacht geeft groeit. Aandacht is dus een vereiste in dit geval en wij hopen dat iedereen die deze boodschap kan ontvangen zich hiervoor gaat inzetten. Maak je los van materie want dat is een illusie net als geld en andere zaken. Het ontastbare op aarde is meer waardevol en vooral sterker dan welke aardse bron dan ook.

Wij gaan de mensheid laten zien dat wij aanwezig zijn en druk aan het werk zijn jullie op alle mogelijke manieren bij te staan in wat er komen gaat en geef ons hiervoor de kans om ons te openbaren op plaatsen waar het hard nodig is. Wij komen in velen kleuren en vormen om zo de mensheid lief te benaderen en geen angsten op te roepen zodat wij ons werk kunnen doen en geaccepteerd worden dat wij komen met goede bedoelingen en liefde. De mensheid zal gaan ondervinden dat er meer is tussen hemel en aarde en ook al doen de aardse bronnen alsof ze op zoek zijn naar buitenaards leven dat doen zij om ons hier weg te houden en ook de controle te krijgen over onze planeten en ons bestaan.

Al het onbekende wat de mensheid "wijzer' zou kunnen maken in datgene waar zij al eeuwen hard hun best om doen om dit te verbergen is voor hun een gevaar en wij hebben bijna niet de kans om ons te openbaren in de staat zoals wij dat zelf zouden willen doen.

Maak je meer bekend met de betekenis van kleuren wij werken alleen maar met kleuren en zwart staat aangeschreven als "niet goeds" maar accepteer alle andere verschijningen als liefde in je huis, dan pas kunnen wij ons manifesteren en geef je ons de ruimte om ons werk te kunnen doen. Wij vertrouwen op een goede samenwerking ! Wij zijn hier voor verlichting, liefde en positieve energie!

Ik hoop dat iedereen die zich aangesproken voelt over dit bericht hieraan mee wil werken en mocht je een herkenning vinden in dit schrijven of een dergelijk artikel gevonden hebben wat overeen komt. Laat het ons dan weten !

Liefs Mystica en al wat er is....

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page