top of page
Featured Posts

Als de Grafheuvel jou vind !

Als Mystica maak je best het 1 en ander mee in het leven. Dit verhaal speelt al een tijdje mee in mijn leven, het is bizar en te mooi om niet te delen. Ontstaan in alle nuchterheid, in de bloei van mijn leven. Vandaag was DE dag om dit verhaal eindelijk vorm te geven !

Als de Grafheuvel Jou vind !

Op 22 jarige leeftijd reed ik op de fiets richting een discotheek een dorp nabij waar ik woonde. Ik was met 2 vriendinnen en die reden voor mij uit. Ik keek altijd naar de lucht, de sterren en de maan en kon dan starend op mijn fiets mijn weg vervolgen.

Opeens zie ik 3 grote lichten boven mij staan. Helemaal verbaasd stopte ik met mijn fiets en mijn bek viel open. Een totaal geruisloos object hing boven mij en ik wist helemaal niet wat ik hiermee aan moest. Ik was 22 jaar en had het schijt aan alles en iedereen en UFO's of dergelijke (WHAHAHAHA) SURE !!!

Nope nee niet ... ik had er helemaal niets mee en dat feit is pas veranderd toen ik 34 was. Ik riep mijn vriendinnen en die stopte ook en ik wees naar de lucht. Zij zagen nog net het object boven ons hangen en in een flits was het weg. IK probeerde ook hun waarneming in andere taal dan het aardse los te krijgen maar helaas dachten zij er heel anders over.

Nooit heeft dit Object in de lucht mij "losgelaten" en heb ik deze ervaring altijd met mij meegedragen.

Tot op de dag dat ik met de auto een rotonde naderde waarin mijn oog viel op een wolk. Zoals ik het noem een "regenboog wolk". Een wolk met alle kleuren van de regenboog die scheen boven de plek waar ik op mijn 22e die UFO had gezien. Mijn partner was erbij en ik zeg JA... Wij moeten naar die wolk deze zal ons begeleiden naar een speciale plek.

Mijn guides vonden dit ook een strak plan, alleen brachten de wegen ons en de auto letterlijk in dikke shit. Veel blubber , bossen en smalle paden die wij betraden met onze super mini auto was geen goed idee. Wij moesten onze zoektocht staken.

Gidsen vertelde mij : Ga naar huis, kijk op Google Earth en zoek dit bosje met deze plek ! Zo gezegd zo gedaan. Tot mijn grote verbazing kwamen wij op Google Earth tot de conclusie dat hier wel iets heel aparts aan de hand was. Wij zagen vanaf boven een grote cirkel midden in een ronde streek van bomen.

Wij wisten dat hier iets mee aan de hand was en zouden natuurlijk op zoektocht gaan.

Dit is de plek die wij vonden op Google Earth

Dit is de afstand die wij moesten lopen, langs de weilanden om in het bos te komen !

Precies deze week 2 jaar geleden bedachten wij lopend onze zoektocht voort te zetten. Totdat ik op een ochtend wakker werd en verlamd was. Ik ben een week totaal verlamd geweest en heb daarna 1,5 jaar moeten revalideren.

Dromend van de wandeling naar dat vage plekje wat nu wel heel interessant was geworden. Onze Plek, noemde wij het al, en het verlangen naar "het lopen"werd daardoor alleen maar erger.

Het ging beter met de rug... en wij hadden uitzicht naar onze speurtocht. Maar wij wisten totaal niet wat wij konden verwachten, wat voor gebied dit was en of wij dit wel konden betreden. Eerst herstellen dan lopen. OP het moment dat mijn lichaam klaar was met revalideren.... Brak ik mijn voet. Hiervan ben ik nu nog aan het revalideren en stevig aan het opbouwen van een stevige wandeling.

Vanmorgen Zondag 12 maart 2017 was de dag dat een stemmetje zei... "Vandaag ga jij die plek opzoeken" and so we did !!

Aangekomen bij "de plek" moesten wij onze auto achterlaten op een boerenweg nabij een boerderij. "Eigen Weg" stond er op een bordje wat voor aan het pad stond. Sja wat is "eigen"dachten wij en wij vervolgde onze speurtocht.

Ineens zien wij een Boom. Een mooie hoge boom met daarop een Maria huisje. Een vage Maria boom waar je waarschijnlijk een wees ge groetje kon doen op de weg naar de HELLLLL.... Nee grapje, wij hadden geen idee maar na een biecht van een kwartier kwamen wij aan bij....

Twee soorten bossen. Links leek wel "Het zwarte Bos en rechts het groene. Het pad liep precies tussen de 2 bossen in en wij volgde onze "intuitie" om "onze Plek" te vinden. Fuck TomTom we hebben onze eigen reisgidsen en dat hebben wij geweten ook. De "entree"van dit vage bos werd bezet door hele mooie hoge bomen die een adembenemend sprookjes uiterlijk bezaten waar in je bijna in een "huppelpas" doorheen wilde lopen.

Omdat ik nog onstabiel ben heb ik dat niet gedaan en gewoon bij een lichtelijk "drafje" gehouden om toch iet wat sierlijk deze plek binnen te treden. De lichtval van de zon en heel de scnee was gewoon compleet. Wij kwamen op een splitsing en mijn gevoel zei we gaan rechtsssss...

Na een Rechts kwamen wij aan onze rechterkant ineens heideplanten tegen die oogde als een soort mist. Een soort van bosgeestenachtige taferelen en ik dacht JAAAAAAAA HOOR hier is het !!!

Een klein padje leidde ons ineens naar een groot open maar toch volgroeid veld... Onze plek !!!

Mijn bek viel open en ik denk waaaaauw wtf is dit dan ??? Ineens zagen wij een bordje met daarop veel duidelijkheid. Wij betraden gewoon een Grafheuvel uit de Bronzen / Ijzeren tijd heulllll ver voor christus.

Het ene bord geeft aan 7000 jr voor christus. Het schrijven geeft weer aan 2500 voor Christus.

God weet ? Niemand weet wanneer Christus is dus al helemaal niet ervoor of erna ... :D

Who cares ? .... en door !!!!

Ineens stonden wij daar dan. Voor een enorme bult, begroeid met de meest vage planten, vage bomen en vage greppels waar je doorheen kon lopen. Een dorp waar ik al 30 jaar heb gewoond, waar ik nog nooooit heb gehoord van deze vage heuvel en via de weg van het Universum sta je daar dan ineens....koekkoek dat verzin je toch niet !! :D

Met mijn lompe voet ben ik via paadjes en aparte boomstronk opstapjes boven op die grafheuvel geklommen en ervaarde daar een mega mega energie van rust en power tegelijk, Dat is ongelofelijk gaaf.

Dat het een kruising was van leylijnen voelde je niet alleen maar hadden wij al ontdekt aan de stand en groei van de bomen maar nooit verwacht dat dit hetgeen was waar wij naar op zoek waren.

Gestuurd door een Ufo van 20 jaar geleden, een regenboogwolk en de guides en dan op deze plek uitkomen. Er stond een lief gefabriceerd bankje bij deze plek. Gemaakt van 3 boomstammetjes en daar zijn wij even gaan rusten. Woooooooow man... dat is wat er door ons heen ging... en What the Fack ook trouwens !

IK heb mijn partner door de loop sleuven heen gestuurd omdat ik ook nog thuis wilde komen. Er blijkt dus bij nader google onderzoek een ingang te zijn in deze heuvels. Maar het ligt er weer aan HOE deze zijn gebouwd. NU laten wij de doden zeker rusten maar de ingang zoeken is ook altijd leuk !

Na een kort bezoek bij dit graf wild eik verder gaan kijken wat dit sprookjesbos te bieden had. Ineens naderen wij een rare boom met daarnaast ineens een heeeel groot gat in de bosgrond. Je zou denken hmm daar heeft een boom gestaan en die is omgewaaid. Of mmmm dat is aangelegd door iemand die denkt goh.... ik ga een gat graven daar voor een ander ( ons dus) ....

Nee , dit gat was gewoon een heel vreemd gat op een vreemde plek en heb ik 42 jaar tijd nog nooit zoiets gezien in een bos. Nadat wij zo een 1,5 uur dit bos totaal uitgekamd hadden zijn wij terug naar huis gegaan om meer informatie te zoeken over deze plek. In ons hoofd had het wat met ufo's , graanvelden, energie en leylijnen te maken ... Dit is wat wij vonden ! IK had bijna 5 km gelopen met mijn voet... Prestatiesss !!!!

De Clou !!

Grafheuvels zijn meer dan alleen een begraafplaats geweest, het waren de heiligdommen uit die tijd voor de toenmalige bewoners van de Lage landen. Hier vereerden en offerden ze. Maar dat waren niet de enige reden van het bouwen van een grafheuvel. Een grafheuvel heeft hoofdzakelijk gediend als omvormingsmiddel van een negatieve graancirkel naar een positieve plek. In Engeland worden momenteel de meeste graancirkels gevonden, waarvan er vele nep zijn.

Tussen de neppe formaties zitten ook echte graancirkels, en deze liggen wel eens op een rechte lijn met grafheuvels en andere megalithische monumenten. Dat graancirkels niet alleen uit de laatste 100 jaar stammen bewijzen afbeeldingen zoals de Mowing-Devil en verslagen die door priesters/bisschoppen onder andere zijn opgetekend in de 17e eeuw. De reden hoe we er toe komen dat de grafheuvels gesitueerd zijn op graancirkels is eenvoudig. Uit onderzoek naar graancirkels is gebleken dat er een bepaalde energiestructuur aanwezig is in niet-menselijke formaties. Precies diezelfde energiestructuur kan men ook vinden op de plaats van grafheuvels!

De graancirkels die ze uitkozen hebben om een grafheuvel op te bouwen waren erg negatief (type 3). Zo'n plek wilden ze omvormen naar iets positiefs. Dit deden ze door middel van bepaalde rituelen, die ook de bouwers van hunebedden gebruikten. De bouwers van hunebedden en de grafheuvelbouwers waren verschillende volkeren. Tussen de volkeren zaten verschillen. De ideeën en methoden van de bouwers van hunebedden kwamen deels overeen met de ideeën en methoden van de grafheuvelbouwers.

Iedere grafheuvel werd tegelijkertijd om drie redenen gebouwd; het omvormen van energieën, een laatste rustplaats voor de doden en een heiligdom om te vereren en te offeren. Een heiligdom werd altijd op een kruispunt van leylijnen gebouwd, zo ook de grafheuvels. Met de grafheuvels van de IJzertijd is iets bijzonders aan de hand. De grafheuvels uit eerdere perioden werden neergelegd op primaire (sterke) leylijnen.

De grafheuvels uit de IJzertijd werden precies naast een kruispunt van primaire leylijnen neergelegd, maar wel op een kruispunt van secundaire (zwakkere) leylijnen. Net als de mensen van de trechterbekerculuur die hunebedden bouwden, vereerden de mensen van de klokbekercultuur de energie van de leylijnen en de energie van benkerlijnen.

Grafheuvels hadden ook altijd een ingang, de plek waar de mensen de grafheuvel betraden. Deze was altijd gesitueerd op de plaats waar de sterkste leylijn de grafheuvel binnen ging. Wanner er in latere tijden de grafheuvel opnieuw gebruikt werd (nieuwe begraving) werd er gekeken of de sterkste leylijn nog steeds door de ingang ging. Het komt voor dat een leylijn zwakker is geworden en/of een andere leylijn sterker, waardoor de sterkste leylijn een andere leylijn was geworden. Wanneer hiervan sprake was werd de ingang van plaats verandert.

Zowel om een hunebed als een grafheuvel zat meestal een fysieke barrière. Om een grafheuvel lag (bijna) altijd een palenkrans of een ringgreppel met ringwal. Deze beschermden het heiligdom en begraafplaats van wat er buiten was. Op de plaats van de greppel, wal en palenkrans(en) lagen er altijd één of meerdere magische cirkels. Deze hadden als functie om de fysieke bescherming te versterken en als 'glazen stolp' de plek met de aanwezig energieën te beschermen. Precies waar de magische cirkels lagen waren er ook de fysieke barrières.

Conclusie

De oude bouwers van megalithische bouwwerken, grafheuvels, piramides, dolmen etc. over de hele wereld waren op de hoogte van het netwerk van energiebanen over de hele Aardbol en kenden het belang van deze banen en hun kruispunten. Ze maakten een belangrijk deel uit van het leven van onze voorouders.

Zo werd energie opgeslagen in dolmen en in de menhirs die op leycentra geplaatst waren. Door aanraking van deze stenen kon de opgeslagen energie worden gebruikt om ziektes te genezen, toverspreuken van extra kracht te voorzien en nog veel meer. Het is een schande dat veel van deze grote leycentra (zoals bijvoorbeeld Stonehenge) niet toegankelijk zijn voor de mens van vandaag, wegens overheidsbesluiten (‘de stenen kunnen omvallen en dat is levensgevaarlijk’, aldus een van de ambtenaars-argumenten).

Wij sloten deze dag natuurlijk af met het toeval van een Regenboog Wolk Boven dit zelfde bosje !

The Universe is Magic !

Liefs Mystica


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page