top of page
Featured Posts

De datum 07-07-2017 ontmaskerd !


De datum 07-07-2017 heeft een speciale wending. De krachten die op deze datum samenkomen hebben een boodschap voor de mensheid. Reny een goede vriend van ons is Baas in Numerologie.

Wij hebben hem gevraagd om zich te buigen over deze datum en wat de getallen ons te vertellen hebben. Hij aarzelde geen moment en heeft zijn magische kijk op deze getallen geworpen.

De datum 07-07-2017 Ontmaskerd !

Deze datum gaat over nadenken, over grenzen aangeven, over liefde familie, over groeien, tot inzicht komen door moeilijkheden en nog veel meer.

Als ik numerologisch een datum onder de loep neem dan komt er zoveel informatie door...

Dan voel me ik me net een mug op een nudisten strand.

Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.

Laten eerst eens kijken naar wat het meest opvalt, 3 keer het getal 7.

Dat getal staat voor nadenken.

In het tarot kaarten spel is het de kluizenaar, de denker, de zoeker.

In elke vriendenkring zit er iemand die wat minder mee doet met de groep en wat meer tijd op zichzelf doorbrengt.

Dat is de denker.

Mocht je denken in mijn vriendengroep zit niet zo iemand...

Best kans dat jij het bent.

Vandaag is het dus een dag om dat aspect van onszelf wat meer tijd en ruimte te geven.

Je leert in je leven het meeste van de moeilijke periodes en dat is wat een 7 tracht te doen.

Nadenken en evalueren is namelijk de brug van ellende naar wijsheid.

In deze datum vinden wij ook die "ellende"

gesymboliseerd door de (14)5.

Dit staat voor de ontzegging van vrijheid.

En het overschreden worden van onze grenzen.

Er is namelijk niks wat je tot nadenken maant als iemand die eens flink op je tenen gaat staan.

De datum komt uiteindelijk op het getal 6 uit.

Uiteindelijk is het ook een dag van familie, van liefde en van grenzen aangeven.

Jawel, weer komt hier grenzen aan geven naar voren.

Liefde en grenzen aangeven.

Je kan namelijk niet liefhebben zonder je grenzen aan te geven.

Ik hoor sommige van jullie zeggen

Maar Reny, ik ben hier voor onvoorwaardelijke liefde !

Ik ben hier om een brug te zijn voor anderen.

Dat je een brug wilt zijn is mooi

Maar dat betekend niet dat je ook over je heen moet laten lopen.

Laat me het proberen uit te leggen.

Ik hou van mijn familie maar als je allemaal bij me zouden gaan wonen en als ze allemaal mijn koelkast zouden leegeten....

Dat zou ik niet trekken, en jij ook niet.

Grenzeloos liefhebben laat je op den duur leeg achter

Er moet iets van een balans zijn.

Dus mocht je vandaag in een hondendrol stappen, mocht de pleuris uitbreken, of gaat er iemand over je grenzen heen?

Onthou dan wat deze dag je kan brengen.

Het is een dag om te evalueren, zodat er meer balans kan zijn in ons leven.

Mocht er dus vandaag wat fout gaan dan is dat mooi, dat gaat ons erg helpen met de evaluatie.

Denk simpelweg na over wat je wil en hoe je wil leven.

En onthoud :

Laat de banden die we aangaan in dit leven nimmer kettingen worden.

Met liefde

Reny & Mystica


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page